En bra dag!

2008-11-25 @ 20:49:04
Efter att ha sett ett litet medd på facebook idag blev jag orolig för att vi skulle ha en inte så trevlig vikarie för Therese.
När jag kommer till skolan så vem sitter där jo, NINA GILLBERG! Åh jag blev såå glad!
Hennes jazz är den bästa och man kör verkligen tills man är helt jvla utpumpad. Var så taggad och det gick så bra gjorde en jätte kul koreografi och hon sa så många bra saker att tänka på.

Var helt slut men det var bara att slänga i sig lite käk och sen var det dags för balett och det gick faktiskt riktigt bra idag (måste vart den nya dräkten). Celina hade suttit och kollat på klassen så efter fick vi höra lite postiv och konstruktiv kritik.
Hon sa att hon blev glatt överraskad över mig haha att jag såg så balettig ut och Hanna sa att att så som jag tänkte och var idag ska jag alltid vara.
Efter lektionen sa Carro att det var så himla kul för varje gång vi gör en koreografi jag gillar lyser jag upp i hela ansiktet och ögonen haha ja då har man ju något iaf :P

Nej nu ska jag fortsätta flyttpackandet...

Kommentarer

Postat av: W A R G

Hos en tjej som heter Poung :) Du ka få hennes nummer om du vill?

2008-11-26 @ 22:00:54
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Postat av: W A R G

Ja det var faktsikt jätte bra! Fick massa inspiration att köpa ny slags mat. Är så himla viktigt att äta bra för att bli starkare och må bättre! Men jag skickar nummret på sms :)

2008-11-26 @ 22:52:09
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback