Dreamteam

2009-06-18 @ 21:02:06
Lägret är över och oj vad lyckat det blev!! Jag är så stolt och jag och Carro har gråtit eller Carro har gjort det inombords. Vi har haft så roligt den här veckan tillsammans jag och Carro jag säger bara DREAMTEAM!
Idag har jag blödit näsblod alldeles för mycket har aldrig gjort det i hela mitt liv. Börjar känna att mina reservkrafter börjar ta slut och känner att jag börja krympa lite i kroppsmassa så nu får det vara nog med stressande.
Imorgon åker vi i Tatchis bil till Hölö och firar midsommar! Det är jag sjukt taggad till, kommer bli så roligt!
På söndag och måndag jobbar jag och sedan åker jag till landet för att ta det lugnt och bli lite gödd haha.
Det får INTE bli som när jag kom tillbaka från förra sommaren!
Nu ska jag dricka té och äta cashewnötter och kolla på So you think you can dance!!


xxxx



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback