Happy

2009-07-13 @ 23:44:29
Har spenderat kvällen med att powerwalka och dricka te! Känns bra! Jag känner mig så lycklig just nu samtidigt så väldigt sårbar. Är bara glad att jag får känna såhär.. Vill inte berätta mer om dt just nu vill ju inte jinxa det.
Annars har jag idag vart i stan med mamma, sara och mormor har spenderat alldeles för mkt pengar än vad jag borde.
Men så blir det ibland men nu får jag verkligen inte köpa mer saker kommer ju knappast att få med mig ens 1/4 av min garderob till London vilket suger lite.
Nu ska jag ta och kolla på lite SATC och sen ska jag sova för imorgon händer stora grejer.. BRITNEY!!!! GAAAH!

Bjuder på en bild från när vi va i Linköping i torsdags, för övrigt en väldigt galen natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback