Solig dag

2009-05-30 @ 10:52:37
Idag lyser solen och jag var uppe med tuppen och tog en powerwalk innan frukost, nu sitter jag och dricker kaffe och ska snart ut i solen och steka lite.
Ikväll blir det middag hos Emma och sen ska vi iväg till Ebba som har födelsedagspartaj, mm det blir en trevlig lördag.
Igår så fick jag även den fjärde boken i Twilight serien "breaking dawn" så nu har jag något att sysselsätta mig med i solen.
Till er som inte läst den, LÄS DEN! Dom är helt förtrollande och man kan inte släppa dom, hela halva daglinjen börjar bli lite beroende av Twilight med mig och Linnéa i spetsen :)!
Så nu ska jag ut i solen och fortsätta följa Bellas liv i Forks... mmmm




Btw, till er som dansar kom och ta klass med daglinjen nästa vecka och veckan efter!!
www.lkd.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback