dåligt linn...

2009-06-16 @ 22:59:58

Mitt och Carro sommarläger går som smort!! Vi har så sjukt kul med barnen och timmarna bara flyger iväg. Sen att vi är världens bästa team är ju en annan sak haha.
Så idag har det varit musikal för hela slanten tihihi. Carro och jag är helt galna och jag undrar vad barnen tror om oss egentligen.
Så när vi var klara så gick vi och la oss i bubbelpoolen och sedan förflyttade vi oss till bastun. Vi drog sedan till ackis för att ta klass för Therese. Det var fruktansvärt roligt men jag var såå sjukt dålig blä blä blä...
Om det är något jag hatar är det när jag dansar dåligt!!! Blir så arg. Sen så blir jag arg på mig själv för att jag tänker att jag inte kan och jaa ni ser det är en ond cirkel. Men nu ska jag gå och slaggelislagga och sedan upp imorgon för dansläger och sedan klass med Carlsson igen.


- Lunchtime på sommarläger a la Carrolinn! 


träffade dessa kära människor på ackis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback