vilken dag!!

2009-06-11 @ 22:54:59
Jag vaknade tio minuter efter att jag borde ha gått hemifrån i morse, PANIK! Det var bara att slänga på sig trikåerna och studsa iväg till baletten. Kom inrusande 15 min sen utan smink håret åt all håll och jag hade inte ätit frukost om man bortser från kesoburken jag slängde i mig på bussen.
Jag var minst sagt lite lost, men klassen gick bra och det var roligt. När vi gjorde sista övningen började alla gråta inklusive Hanna för då förstod vi att det var våran sista klass med henne. Sen hade vi superkul klass med Therese och den roliga korren också. Efter det visade jag henne lite av mitt solo och hon tyckte att jag var på rätt väg och att jag skulle gå mot det lyriska hållet. Vad solot ska vara till är en hemlis mihihi.. Men efter drygt 3 timmars dans (T hade mördarklass) började jag bli lite yr. Tänkte att jag skulle köpa något att äta men neehhee då funkade tydligen inte mitt kort så då blev det ingen mat då heller. Såg förresten nu när jag kom hem att det hade dragits pengar iaf grr :@! Så jag drog en kaffe och fick leva på det, sunt linn sunt! Fick inte mat i mig förrens när jag gick på rast på jobbet kl 1700. Idag har verkligen varit kaos, kommer sova gott i natt. Peace out!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Men människa, ät!!

2009-06-12 @ 10:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback