I never really cared until i met you

2009-06-10 @ 18:19:03
Har sån fruktansvärd huvudvärk, måste vara vädret...
Kan iaf upplysa er om två goda nyheter 1. Jag fick efter många om och men csn!!!! 2. Jag har hittat boende!!!
Kommer dela ett tvåplanshus med tre andra tjejer, Jo som jag har pratat med på facebook om så verkar supergullig, Sophie och en tjej till som vi inte vet vem det blir än! Det har börjar faktiskt bli verkligt och för en gångs skull i mitt liv så går saker och ting problemfritt fram, fabulous!
Jag har en sån bubblande dansglädje i mig just nu, känner mig så sjukt glad! Hade två underbara klasser igår med Hanna och Therese. Carlsson hade en sån rolig koreografi, man fick verkligen dansa ut.
Det var den här låten btw:




Celine Dion-alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback